4.10.2014

საღამოსეული გამაძლიერებელი კითხვები

წარმატების 365 დღე
28–ე დღე
წარმატებული ცხოვრებისათვის სრულიად აუცილებელია შეიძინოთ ყოველი დღის ბოლოს მთელი განვლილი დღის შეჯამების ჩვევა. გახსოვთ დიდი ილიას შეგონება, რომ დღის ბოლოს თქვენს თავს უნდა ჰკითხოთ: „აბა, დღეს მე ვის რა ვარგე?“ ჩამოვთვლი საღამოს ჟამისათვის ყველაზე სასარგებლო და გამაძლიერებელ კითხვებს:
·         „აბა, დღეს მე ვის რა ვარგე?“ რა მომიტანა დღევანდელმა დღემ და რა მოვუტანე დღეს მე ჩემს ახლობლებს, საზოგადოებას ადამიანებს? რა არის ჩემი დღევანდელი წვლილი ამ ცხოვრებაში?
·         რა ვისწავლე დღეს? რა გავაკეთე განსხვავებულად და სასარგებლოდ? რით გამდიდრდა ჩემი გამოცდილება?
·         დღეს რით აიწია მაღლა ჩემი ცხოვრების დონე? რანაირად გამოვიყენებ დღევანდელი დღის შედეგებს ჩემი მომავლის უკეთ აგებაში?
ამ სამი კატეგორიის კითხვას შეგიძლიათ დაამატოთ დილის გამაძლიერებელი კითხვებიც (იგი მოტანილია 27 დღის სავარჯიშოში), რაც კიდევ ეფრო გაზრდის პოზიტიურად თვითდაპროგრამირების პროცესს. თუკი ამ ფიქრებით გაეშურებით ძილისაკენ, წარმოგიდგენიათ რა ძალით გააგრძელებს შემდგომში ძილი ამ პოზიტიური აზრების გაღრმავებას? მთელი ჩვენი ცხოვრების განმავლობაში ისედაც წარამარა ვაპროგრამებთ საკუთარ თავს; არ სჯობია, რომ პოზიტიური და გამაძლიერებელი კითხვებით თვით–დაპროგრამდეთ, ვიდრე დამასუსტებელი და უნიათო კითხვებით?
თუ გსურთ გაბედულად და კომპეტენტურად შესცუროთ წარმატების მიღწევის პროცესში, ჩაერთეთ  „წარმატების გარდაუვალობის“  ან „სტრესის, დეპრესიისა და სიღარიბის დაძლევის“ ტრენინგებში. ჩაწერა და პირობების გაცნობა ტელ.: 2 14 12 12 ან მობ. 577 76 45 80. ასევე შეგიძლიათ  მომწეროთ nodarsar@gmail.com  ტრენინგი ჩატარდება მისამართზე: ჩიტაიას ქ. (ყოფილი საბჭოს ქ.) 27, მე–2 სართული.



Комментариев нет :

Отправить комментарий