1.11.2013

თვითშთაგონება და ჩვენი ტვინი როგორც ენერგო–ინფორმაციული საცავი



წარმატების 365 დღე

დღეს თქვენი წარმატებული ცხოვრების მე–4 დღეა. გთავაზობთ  წარმატების მიღწევის 365 დღიან პროგრამას.  გაუზიარეთ ეს გზავნილი ყველას. ამით  შეიქმნება სასიკეთო ენერგო–ინფორმაციული ველი. იგი მოგიტანთ სარგებლობას თქვენ და სხვასაც.

მე–4 დღე

ამ ბოლო სამი დღის განმავლობაში უკვე გამოგიგზავნეთ სამი დღის რჩევები. გადავიდეთ მეოთხეზე. რახან ჩვენი ყველა სიტყვა და ფრაზა შენახულია ჩვენი ტვინის ენერგო–ინფორმაციულ საცავში და მის მონაცემთა ბაზაში, ჩვენზეა დამოკიდებული თუ რა აზრები დაფიქსირდება ჩვენს არსებაში როგორც ცხოვრების მამოძრავებელი ძალა. თანაც, უნდა ვიცოდეთ აზრთა მატერიალიზაციის კანონი, რომლის თანახმადაც ყველა იდეას აქვს განამდვილების ტენდენცია (ჰეგელი). გთავაზობთ შემდეგი თვითშთაგონების ფორმულებს:
                
ჯანმრთელობა

  • მე ყოველ წუთას კიდევ უფრო ჯანსაღი ვხდები 
  • მე ყოველ საათს კიდევ უფრო ჯანსაღი ვხდები
  • მე ყოველ დღე კიდევ უფრო ჯანსაღი ვხდები 
  • მე ყოველ წელს კიდევ უფრო ჯანსაღი ვხდები
სიმდიდრე
  • მე ყოველ საათს კიდევ უფრო მდიდარი ვხდები 
  • მე ყოველდღე კიდევ უფრო მდიდარი ვხდები
  •  მე ყოველ წელს უფრო და უფრო მდიდარი ვხდები
ბედნიერება
  • მე ყოველ საათს კიდევ უფრო ბედნიერი ვხდები
  • მე ყოველდღე კიდევ უფრო ბედნიერი ვხდები 
  • მე ყოველ წელს უფრო და უფრო ბედნიერი ვხდები.


ამ სახის ფორმულა, შეიძლება მიუყენოთ სიხალისეს, ენერგიულობას, სილამაზეს, გახდომასა და წონაში დაკლებას, გაძლიერებას, გაბედულებას და ა.შ.
რატომ მაინდამაინც აწმყო განგრძობით დროში ჩავსვით თვითშთაგონების ეს ფორმულები და რატომ ჩავრთეთ „კიდევ უფრო“. მარტივი საიდუმლო იმაში მდგომარეობს, რომ თუკი მომავალ დროში ჩავსვამთ ამდაგვარ თვითშთაგონებას, ნერვული სისტემა ღებულობს ბრძანებას, რომ სახვალიოდ განხორციელდეს იგი, ხოლო ხვალის დადგომის დროს ისევ სახვალიოდ გადადებს და ასე უსასრულოდ. ფაქტიურად დაპროგრამირდება სახვალიოდ გადადების ბრძანება. აწმყო დროში ფორმულირება კი ნერვულ სისტემაში ჩადებს კოდს, რომ პროცესი უკვე ახლა მობილიზდება და სრულდება. ეს კი არა და, არანაკლებ უფრო ეფექტურია, რომ თვითშთაგონება იყოს ჩასმული წარსულ დროში, როგორც უკვე ახდენილი („მე კიდევ უფრო ჯანსაღი გავხდი“ და სხვა). აწმყოსა და წარსულ დროში თვითშთაგონების ფორმულირება აპროგრამირებს ჩანაფიქრის გარდაუვალ ახდენას იმით, რომ მთელი არსება (სული და სხეული) განეწყობა და მობილიზდება ახდენისაკენ და არა სახვალიოდ გადადებაზე.

იცოდეთ, თქვენ თუ არ დააპროგრამირებთ საკუთარ თავს სასიკეთოთ, სხვები ან გარემოებები დაგაპროგრამირებენ ოღონდ უკვე იმ მიზნით, რაც მათ ექნებათ ჩაფიქრებული. გააკეთეთ არჩევანი  და გადაწყვიტეთ გახდეთ თქვენივე თავის კაპიტანი ან რესიჟორი. ეს უმჯობეისა!!
და მაინც, რატომ ჩაისვა ამ თვითშთაგონების ფორმულებში „კიდევ უფრო“? გაგიგიათ, „ვისაც აქვს მიეცემის, ვისაც არა აქვს, რაც აქვს ისიც წაერთმევის“? თქვენ სიჯანსაღის პოტენციალი უკვე გაქვთ, საჭიროა კიდევ უფრო გაიჯანსაღოთ თავი. თქვენ ძალზე მწირი ქონებაც რომ გქონდეთ, მაინც რაღაცის მფლობელი ხართ, საჭიროა უფრო მეტი რამ გქონდეთ ანუ უფრო გამდიდრდეთ (ყველაფერი ფარდობითია). ადამიანთა დიდი ნაწილი ისედაც აპროგრამირებს ნეგატივზე საკუთარ თავს, მე გირჩევთ პოზიტივზე დაპროგრამირდეთ და თანაც თქვენივე საკუთარი ძალისხმევითა და თვითშთაგონებით.

თუ უფრო ღრმად გსურთ შესცუროთ წარმატების მიღწევის პროცესში, ჩაერთეთ  „წარმატების გარდაუვალობის“  ან „დეპრესიისა და სიღარიბის დაძლევის“ ტრენინგში. ჩაწერა და პირობების გაცნობა ტელ.: 2 14 12 12 ან მობ. 577 76 45 80.ასევე შეგიძლიათ ჩაეწეროთ ვებ–გვერდზე
www.fdhr.ge  ან მომწეროთ nodarsar@gmail.com

Комментариев нет :

Отправить комментарий